Предмет закупівлі: Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення
Предмет закупівлі: Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення
ДК 021:2015: 48420000-8 Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішеннямиПідберізцівської сільської ради Львівського району Львівської області №81-1-2024 від 29.10.2024 року,№83-1-2024 від 19.11.2024 року.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
На виконання вимог частини 4 статті 23 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
1.1. Вимоги до опису предмета закупівлі
1.1.1.Всі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
1.1.2.Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведеним у цьому додатку тендерної документації.
1.1.3.Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведеним у цьому додатку тендерної документації, надається у вигляді довідки у довільній формі із зазначення запропонованого програмного забезпечення.
1.1.4.Відповідність пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника для окремих пунктів вимог підтверджується шляхом надання інформації відповідно до вимог в розділі «Методика оцінки запропонованого учасником технічного рішення до тендерної документації». Пропозиція Учасника торгів не є прийнятною і підлягає відхиленню, якщо вона не відповідає певним пунктам (певному пункту) технічних вимог, наведених в розділі «Методика оцінки запропонованого учасником технічного рішення до оголошення про спрощену закупівлю».
1.1.5.Невідповідність пропозиції Учасника торгів вимогам цього додатку тендерної документації призводить до її відхилення. Неповні пропозиції відхиляються та участі у конкурсній процедурі не беруть.
1.2. Кількісні параметри предмета закупівлі
Предмет закупівлі має включати в себе:
•Примірник Комп’ютерної програми _________________ – __ робочих місць;
•Послуги з впровадження вищезазначеної Комп'ютерної програми: встановлення та налаштування Комп’ютерної програми, навчання користувачів та надання консультацій в процесі впровадження.
2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
2.1. Загальні технічні вимоги
Комп’ютерні програми повинні відповідати наступним технічним вимогам:
2.1.1.Комп’ютерні програми мають бути реалізовані в 3-рівневій клієнт-серверній архітектурі (клієнт, сервер додатків, сервер баз даних).
2.1.2.Всі Комп’ютерні програми, що постачаються (за умови постачання декількох Комп’ютерних програм), мають функціонувати як єдиний програмний комплекс з використанням єдиної централізованої бази даних, єдиної нормативно-довідкової бази та єдиної системи адміністрування.
2.1.3.Уся функціональність клієнтської частини Комп’ютерних програм має бути доступна за допомогою Інтернет-браузера (повнофункціональний web-клієнт) у вигляді web-клієнту (Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera) та працювати під керуванням операційної системи (ОС) LinuxUnix та ОС Windows.
2.1.4.Для повнофункціональної роботи Комп’ютернихпрограм на клієнтських робочих станціях не має встановлюватися жодного додаткового програмного забезпечення, окрім Інтернет-браузера.
2.1.5.Комп’ютерні програми повинні підтримувати можливість розміщення серверної частини (сервера керування базами даних (СКБД) та серверу додатків) у «хмарі».
2.1.6.Комп’ютерні програми повинна постачатись з первинним (відкритим) кодом.
2.1.7.Програмна платформа, на якій побудовані Комп’ютерні програми, повинна забезпечувати можливість створення та налаштування об’єктів, інтерфейсних форм та бізнес-процесів (відповідно до нотації Business Process Modeland Notation 2.0 (BPMN 2.0)) у візуальному редакторі без використання програмування.
2.1.8.Серверна частина Комп’ютерних програм повинна функціонувати на ОС LinuxUnix та ОС Windows.
2.1.9.Комп’ютерні програми повинні функціонувати на одній з безкоштовних баз даних (БД) (SQLite, MySQL або PostgreSQL).
2.1.10.Комп’ютерні програми повинні забезпечити надійне зберігання та захист інформації, оперативний доступу до неї з урахуванням розмежування прав доступу для всіх користувачів.
2.1.11.Комп’ютерні програми повинні забезпечувати можливість налаштування функціональності за умови зміни потреби користувачів без необхідності звертатись до розробників програмного забезпечення.
2.1.12.Комп’ютерні програми повинні підтримувати механізм URL-адресації для будь-яких інформаційних об'єктів Комп’ютерної програми для доступу до них (однозначної адресації) за посиланням з можливістю отримання користувачем та відправлення адреси інформаційних об’єктів.
2.1.13.При роботі Комп’ютерних програм має використовуватись мережевий протокол обміну даними TCP/IP.
2.1.14.Комп’ютерні програми повинні забезпечити можливість одночасної багатокористувацької роботи з робочих станцій, об'єднаних у локальну обчислювальну мережу (інформаційно-телекомунікаційну мережу), або підключених до мережі Інтернет.
2.2. Вимоги до безпеки та захисту інформації
До безпеки і надійності програмного забезпечення Комп’ютерних програм висуваються наступні вимоги:
-захист інформації, яка обробляється в Комп’ютерній програмі;
-надійність загальносистемного та прикладного програмного забезпечення, що використовується для функціонування Комп’ютерної програми;
-доступності прикладного програмного забезпечення для користувачів.
Комп’ютерні програми повинні забезпечувати розподілення прав доступу користувачів до даних. При призначенні користувачу ролей у Комп’ютерних програмах, адміністратор має спиратися на існуючу організаційну структуру та посадові обов’язки користувача.
Права доступу користувачів у Комп’ютерних програмах повинні бути "дозвільного" типу, тобто вважається, що користувач має тільки ті права, які йому безпосередньо було надано Адміністратором. Будь-яка спроба виконати операцію, права на яку надано не було, мають блокуватися.
Для захисту інформації в Комп’ютерних програмах забезпечуються:
-протоколювання зміни даних користувачів Комп’ютерних програм;
-ідентифікація та автентифікація користувачів;
-розмежування прав доступу (від конкретних документів до їх атрибутів);
-контроль цілісності компонентів Комп’ютерних програм;
-протоколювання роботи користувачів Комп’ютерних програм.
2.3. Вимоги до розвитку та модернізації
Комп’ютерні програми повинна надавати можливість:
-як одночасну доробку набору її модулів, так і окремо визначеного модуля;
-введення нових модулів у експлуатацію без спричинення збоїв (виходу з ладу) інших частин програмного забезпечення та існуючого між ними порядку обміну даними.
Комп’ютерні програми повинні мати можливість розвиватись як у напрямку реалізації нових процесів, так і у напрямку покращення існуючих.
2.4. Вимоги до надійності функціонування
Комп’ютерні програми повинна мати надійність, що забезпечує цілодобову роботу користувачів і оперативне відновлення працездатності при збоях.
В експлуатації Комп’ютерних програм повинні бути передбачені технологічні перерви у не робочий час, які призначені для:
-проведення профілактичних робіт;
-проведення оновлення версій;
-інші заходи, що необхідні для функціонування Комп’ютерних програм.
Надійність Комп’ютерних програм в цілому повинна визначатися надійністю функціонування складових її компонент:
Комп’ютерні програми не повинні втрачати працездатність у випадку виникнення збоїв, аварій і заперечень, що виникають на робочих станціях і друкуючих пристроях.
Комп’ютерні програми повинні забезпечувати відновлення працездатності при збоях, аваріях і відмовах, що виникають на сервері та мережевому обладнанні. Також повинно забезпечуватись збереження даних при збоях в електроживленні технічних засобів, на яких функціонують Комп’ютерні програми.
Комп’ютерні програми повинні забезпечувати цілісність та збереження введених даних без будь-якої втрати.
Комп’ютерні програми повинні забезпечувати працездатність при некоректних діях кінцевих користувачів:
-введення некоректних даних;
-невірний вихід із Комп’ютерної програми (завершення роботи з Комп’ютерною програмою) на робочій станції.
3. ФУНКЦІОНАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ВЕДЕННЯ МІСЦЕВИХ ПОДАТКІВ З НЕРУХОМОСТІ
Комп‛ютерна програма для ведення місцевих податків з нерухомості повинна забезпечити автоматизацію наступних функціональних блоків:
• Облік об‛єктів оподаткування;
• Облік платників місцевих податків;
• Облік надходжень;
• Облік договорів оренди;
• Облік документів щодо ведення місцевих податків з нерухомості.
Комп'ютерна програма для ведення місцевих податків з нерухомості в межах відповідних функціональних блоків повинна забезпечити виконання користувачами наступних функцій.
Функціональний блок «Облік об‛єктів оподаткування»
Функціональний блок «Облік об‛єктів оподаткування» має забезпечити автоматизацію наступних функціональних можливостей:
• Додавання нового об’єкту оподаткування за типом об‛єкту: земельна ділянка або об‛єкт нерухомості;
• Перегляд та редагування паспорту об’єктуоподаткування;
• Ведення історії власників об’єкту;
• Ведення історії нарахованих та сплачених податків по об’єкту;
• Нарахування суми податку за рік відповідно до параметрів розрахунку земельного податку (для земельної ділянки) та розрахунку податку на нерухоме майно (для об‛єктів нерухомості) та наявності пільг у платника;
• Формування квитанцій на сплату місцевих податківфізичними та юридичними особами;
• Пошук об’єктів оподаткування за великою кількістюзаданих параметрів, зокрема:
o Загальні дані: тип об‛єкта, код КОАТУУ та КАТОТГ, орган місцевого самоврядування, адреса, кадастровий номер, загальна площа, крайня дата формування квитанції;
o Інформація щодо власників: ПІБ/назва, РНОКПП/ЄДРПОУ, стать, дата смерті, адреса реєстрації, адреса проживання, пільгова категорія, сумарнийборг;
o Класифікація об’єктів оподаткування: вид використання земельної ділянки, класифікаціябудівлі/споруди, класифікація пая;
o Інформація щодо договорів оренди: наявністьдіючого договору оренди, стан договору, номер договору, орендар (ПІБ/назва, РНОКПП/ЄДРПОУ), дата початку та закінчення дії, орендна плата;
• Перегляд земельних ділянок на карті громади;
• Додавання файлів документів до об’єктуоподаткування;
• Швидка фільтрація та сортування реєстру об’єктівоподаткування за заданими параметрами:
o наявність об’єкта на карті,
o тип об‛єкта,
o КОАТУ, КАТОТГ, адреса об‛єкта,
o кадастровий номер,
o загальна площа,
o власник,
o класифікація будинків;
o цільове призначення,
o крайня дата формування квитанції;
• Вивантаження результатів фільтрації / сортування в Microsoft Excel (для подальшого друку).
Функціональний блок «Облік платників місцевих податків»
Функціональний блок «Облік платників місцевих податків» має забезпечити ведення обліку платників, що зареєстровані або мають інше відношення до об’єктів оподаткування, а саме, автоматизацію наступних функціональних можливостей:
• Додавання фізичної або юридичної особи, як нового платника податків;
• Перегляд та редагування картки платника податків;
• Облік нарахованих та сплачених податків платником;
• Формування квитанцій на сплату податків;
• Швидка фільтрація та сортування реєстру платників за заданими параметрами:
o тип платника,
o ПІБ платника,
o РНОКПП/ЄДРПОУ,
o адреса реєстрації,
o сумарний борг;
• Вивантаження результатів фільтрації / сортування в Microsoft Excel (для подальшого друку).
Функціональний блок «Облік надходжень»
Функціональний блок «Облік надходжень» має забезпечити автоматизацію наступних функціональних можливостей:
• Ведення обліку фактичних надходжень на розрахункові рахунки органу місцевогосамоврядування;
• Імпорт надходжень (з виписок ДержавноїКазначейської служби України або інформаційно-аналітичної системи «LOGICA» Міністерствафінансів України) та автоматичний розподіл цихнадходжень між об‛єктами оподаткування платника.
Функціональний блок «Облік договорів оренди»
Функціональний блок «Облік договорів оренди» повинен забезпечити автоматизацію наступних функціональних можливостей:
• Додавання нового договору оренди щодо земельнихділянок та об’єктів нерухомості;
• Перегляд та редагування договорів оренди;
• Ведення обліку орендної плати;
• Формування квитанцій на сплату орендної плати фізичними та юридичними особами;
• Ведення фактичних надходжень за оренду;
• Формування статистичного звіту «Форма №783»;
• Швидка фільтрація та сортування реєстру договоріворенди за заданими параметрами:
o номер договору,
o орендар (тип, ПІБ/назва, РНОКПП/ЄДРПОУ),
o орендодавець,
o кадастровий номер земельної ділянки,
o адреса,
o дата початку та закінчення дії,
o стан договору,
o орендна плата;
• Вивантаження результатів фільтрації / сортування в Microsoft Excel (для подальшого друку).
Функціональний блок «Облік документів щодо ведення місцевих податків з нерухомості»
Функціональний блок «Облік документів» має забезпечити автоматизацію обліку всіх документів, пов’язаних з місцевими податками з нерухомості, збереження таких документів в базі даних Комп’ютерної програми, формування, перегляд та друк таких документів.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ВЕДЕННЯ МІСЦЕВОГО ОБЛІКУ ОБ’ЄКТІВ ПОГОСПОДАРСЬКОГО ОБЛІКУ
Комп’ютерна програма для ведення місцевого обліку об‛єктів погосподарського обліку повинна забезпечити автоматизацію наступних функціональних блоків:
• Облік об’єктів погосподарського обліку;
• Облік громадян для ведення погосподарськогообліку;
• Облік документів щодо ведення місцевого облікуоб’єктів погосподарського обліку.
Комп'ютерна програма для ведення місцевого обліку об‛єктів погосподарського обліку в межах відповідних функціональних блоків повинна забезпечити виконання користувачами наступних функцій.
Функціональний блок «Облік об‛єктів погосподарського обліку»
Функціональний блок «Облік об‛єктів погосподарськогообліку» має забезпечити автоматизацію наступних функціональних можливостей:
• Додавання нового об’єкту погосподарського обліку за типом об‛єкту:
o домогосподарство з реєстрацією місцяпроживання на території ради,
o домогосподарство з реєстрацією місцяперебування на території ради, без реєстраціїмісця проживання на території ради,
o домоволодіння,
o землеволодіння,
o закинутий об’єкт;
• Редагування та перегляд об’єкту погосподарськогообліку;
• Ведення обліку членів господарства;
• Ведення обліку відомостей про реєстрацію, вибуття/повернення з/до домогосподарства членівгосподарства;
• Ведення обліку земельних ділянок що входять до об’єкту господарського обліку;
• Ведення інформації про власників нерухомості та відомостей про житловий об’єкт;
• Ведення обліку відомостей про сільськогосподарськутехніку, що використовується на території об’єктупогосподарського обліку;
• Ведення обліку відомостей про поголів’я худоби, щоутримується на території об’єкту погосподарськогообліку;
• Введення інформації про дати обходу об’єктапогосподарського обліку;
• Ведення історії зміни типів погосподарського обліку;
• Формування Погосподарських книг по населенимпунктам територіальної громади;
• Проведення підготовчої роботи до обходівпогосподарського обліку та документуваннярезультатів;
• Додавання файлів документів до об’єктупогосподарського обліку;
• Швидка фільтрація та сортування реєстру об’єктівпогосподарського обліку за заданими параметрами:
o книга ПГО,
o сторінка книги ПГО,
o стан об‛єкта,
o голова домогосподарства,
o номер об‛єкта ПГО,
o тип об‛єкта ПГО,
o адреса об‛єкта ПГО,
o ПІБ члена домогосподарства,
o загальна та житлова площа;
• Вивантаження результатів фільтрації / сортування в Microsoft Excel (для подальшого друку).
• Формування наступних довідок та виписок для друку:
- Виписка з погосподарської книги про право власності,
- Виписка про склад сім‛ї,
- Виписка про оформлення права власності,
- Довідка Форма № 3,
- Довідка про склад сім‛ї,
- Довідка про Проживання в селі,
- Довідка Форма № 204,
- Довідка про розмір земельної ділянки,
- Довідка про розташування будинку на ділянці,
- Довідка про ділянку ОСГ що не є паєм, вільна відзабудови,
- Довідка про вільну від забудови ділянку,
- Довідка про присвоєння поштової адресинерухомого майна,
- Довідка про присвоєння будівельної адреси,
- Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок.
Функціональний блок «Облік громадян для ведення погосподарського обліку»
Функціональний блок «Облік громадян» має забезпечити ведення обліку громадян, що зареєстровані або мають інше відношення до об’єктів погосподарського обліку територіальної громади (зокрема – власність, спільне проживання), а саме, автоматизацію наступних функціональних можливостей:
• Додавання громадянина;
• Перегляд та редагування картки громадянина;
• Ведення військового обліку громадян;
• Формування вибірок за заданими параметрами:
o Загальні дані: ПІБ, громадянство, стать, дата народження, дата смерті, РНОКПП;
o Свідоцтва: номер, дата та ким видано свідоцтвопро народження, смерть, паспортні дані;
o Контактні дані: електронна адреса, номер телефону, пільги, дата початку та закінчення діїпільги;
o Місце народження, адреса реєстрації та проживання;
o Військовий облік: група обліку, військове звання, де проходив комісію, дата проходження комісії, взяття/зняття з обліку, дата держреєстрації;
• Швидка фільтрація та сортування реєстру громадян за заданими параметрами:
o ПІБ особи,
o дата народження,
o РНОКПП,
o паспортні дані,
o адреса реєстрації;
• Вивантаження результатів фільтрації/ сортування в Microsoft Excel (для подальшого друку).
Функціональний блок «Облік документів щодо ведення місцевого обліку об’єктів погосподарськогообліку»
Функціональний блок «Облік документів» має забезпечити автоматизацію обліку всіх документів, пов’язаних з погосподарським обліком, збереження таких документів в базі даних Комп’ютерної програми, формування, перегляд та друк наступних статистичних звітів про кількість об’єктів погосподарського обліку та житловий фонд місцевої ради:
- Звіт 1- житлофонд,
- Звіт 6 – сільрада,
- Школярі.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Комп‛ютерна програма для ведення реєстру територіальної громади повинна забезпечити автоматизацію наступних функціональних блоків:
• Ведення реєстру територіальної громади та облікгромадян;
• Облік документів щодо ведення реєструтериторіальної громади.
Комп'ютерна програма для ведення реєстру територіальної громади в межах відповідних функціональних блоків повинна забезпечити виконання користувачами наступних функцій.
Функціональний блок «Ведення реєстру територіальної громади та облік громадян»
Функціональний блок «Облік громадян» має забезпечити ведення обліку громадян, що зареєстровані або мають відношення до реєстру територіальної громади, а саме, автоматизацію наступних функціональних можливостей:
• Додавання громадянина;
• Перегляд та редагування картки громадянина;
• Ведення військового обліку громадян;
• Ведення обліку місця проживання та перебування;
• Формування вибірок за великою кількістю заданихпараметрів:
o Загальні дані: ПІБ, громадянство, стать, дата народження, дата смерті, РНОКПП;
o Свідоцтва: номер, дата та ким видано свідоцтвопро народження, смерть, паспортні дані;
o Контактні дані: електронна адреса, номер телефону, пільги, дата початку та закінчення діїпільги;
o Місце народження, адреса реєстрації та проживання;
o Військовий облік: група обліку, військове звання, де проходив комісію, дата проходження комісії, взяття/зняття з обліку, дата держреєстрації;
o Інформація про реєстрацію: звідки прибув, дата реєстрації, адреса реєстрації, орган реєстрації, документи для реєстрації, причина та дата скасування реєстрації; дата, причини, ким знято з реєстрації, адреса вибуття особи;
• Швидка фільтрація та сортування реєстру громадян за заданими параметрами:
o ПІБ особи,
o дата народження,
o РНОКПП,
o паспортні дані,
o адреса реєстрації;
• Вивантаження результатів фільтрації / сортування в Microsoft Excel (для подальшого друку).
• Формування наступних довідок, виписок іншихдокументів для друку:
- Заява Дані про новонароджену дитину;
- Заява про реєстрацію місця перебування;
- Заява про реєстрацію місця проживаннямалолітньої дитини;
- Заява про реєстрацію місця проживання;
- Заява про зняття з реєстрації місця проживання;
- Довідка про реєстрацію місця проживання особи;
- Довідка про реєстрацію місця перебуванняособи;
- Повідомлення про зняття з реєстрації місцяпроживання особи;
- Повідомлення про скасування реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебуванняособи;
- Довідка про зняття з реєстраційного місцяпроживання;
- Довідка Картка реєстрації особи;
- Талон реєстрації місця проживання;
- Талон зняття з реєстрації місця проживання.
Функціональний блок «Облік документів щодо ведення реєстру територіальної громади»
Функціональний блок «Облік документів» має забезпечити автоматизацію обліку всіх документів, пов’язаних з реєстром територіальної громади, збереження таких документів в базі даних Комп’ютерної програми, формування, перегляд та друк наступних статистичних звітів про кількість зареєстрованих та проживаючих осіб:
- Відомості про реєстрацію місця проживання фізичнихосіб;
- Відомості про зняття з реєстрації місця проживанняфізичних осіб;
- Адресна картка особи;
- Форма 3.1;
- Форма 3.4;
- Форма 3.5.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ВИМОГИ ДО АДМІНІСТРУВАННЯ
ТА ВЕДЕННЯ НОРМАТИВНО-ДОВІДКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Функціональний блок «Адміністрування»
Функціональний блок «Адміністрування» має забезпечити автоматизацію процесів обліку користувачів Комп’ютерної програми, керування правами доступу користувачів до функцій Комп’ютерної програми відповідно до ролей користувачів.
Ведення користувачів Комп’ютерної програми повинно забезпечити можливість створення адміністратором облікових записів користувачів із зазначенням їх логіну та паролю для підтримки роботи сервісу автентифікації з метою забезпечення доступу користувачів до необхідних функцій Комп’ютерної програми.
Функціональний блок «Ведення нормативно-довідкової інформації» має забезпечити автоматизацію ведення нормативно-довідкової інформації, необхідної для формування
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни на аналогічні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.