У Підгірному відкрили Центр надання адміністративних послуг
У Підгірному Підберізцівська сільська територіальна громада відкрили оновлений Центр надання адміністративних послуг
Проєкт реалізували у співпраці з Львівська обласна державна адміністрація
Мешканці громади зможуть отримати 237 різновидів адміністративних послуг, зокрема:
☑️адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану (реєстрація народження, шлюбу, смерті, видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, тощо);
☑️адміністративні послуги у сфері реєстрації місця проживання (видача витягу з РТГ, реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання-перебування);
☑️адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
☑️адміністративні послуги у сфері державної реєстрації земельних ділянок та надання відомостей з Державного земельного кадастру;
☑️адміністративні послуги із земельних питань;
☑️адміністративні послуги у сфері будівництва (присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна, видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки; реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта, тощо);
☑️адміністративні послуги соціального характеру (встановлення статусу учасника бойових дій; встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, тощо);
☑️інші адміністративні послуги (видача довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку; надання виписки із погосподарської книги; видача довідки-характеристики на громадян; видача акта обстеження матеріально побутових умов; вчинення окремих нотаріальних дій, тощо).
Крім цього, на території громади створили 5 віддалених робочих місць у старостинських округах та с. Підберізці, де мешканці громади та ВПО зможуть якісно отримати 113 адмінпослуг.
Оновлене приміщення ЦНАПу обладнане рецепцією, місцем для самообслуговування населення, дитячим куточком, терміналом самообслуговування.
Також в установі врахували принцип безбар’єрного середовища, що передбачає облаштування приміщення тактильною плиткою, санвузлом для людей з інвалідністю, технічним рішенням для обслуговування людей з порушенням слуху,а також спеціальним ліфтом для маломобільних груп населення.
Графік роботи ЦНАП: понеділок-пʼятниця 09:00-17:00;субота/неділя-вихідні.